אחד האתגרים המשמעותיים ביותר עבור חברה או בית עסק, הוא ניהול נכון של תעבורת המידע ממנה אל לקוחותיה לצד ניהול תעבורת המידע בתוך העסק עצמו. כל חברה השואפת לייצר תרבות ארגונית נאותה, לנהל מעקב אחר תהליכים, לתחזק אמצעי בקרה על העבודה השוטפת ולקבל מידע רוחבי לפי חתכי זמן לצורך שיפור מתמיד באיכות העבודה, תמצא מענה איכותי במערכת ה- ZOHO CRM.
ZOHO – נעים להכיר
חברת ZOHO היא חברה וותיקה בעלת ניסיון מוכח של שנים במתן פתרונות ניהול מערכות מידע עבור עסקים קטנים וגדולים. מערכת ה- ZOHO CRM, כוללת רכיבים מגוונים ומספקת פתרונות עבור שלל היבטים הנוגעים לניהול עסק. בין אם מדובר בניהול קשרי לקוחות, מעקב אחר תהליכי שילוח או רכש ויצירת מערך ממוחשב המאפשרת תקשורת ותיעוד רציפים בין העובדים בחברה.
מדוע לעבוד עם מערכת CRM?
בעת ניהול חברה, קשה להעלות על הדעת את כלל האספקטים הטכניים הדרושים לשם ניהול יעיל. מערכת המאפשרת חיבור מספר רב של משתמשים למידע, באופן שהוא דינמי וניתן לעדכון בכל שלב של היממה, היא אמצעי חשוב לצורך ניהול של חברה. מערכת ה- ZOHO CRM מכילה בתוכה כלים המספקים מענה למגוון צרכים רחב, הן בהיבט הפנים ארגוני והן בהיבט של הקשר עם הלקוח.
גישה לתמונת המצב של העסק בכל זמן נתון
ניהול יעיל דורש גישה רציפה ומלאה לכלל הנתונים, באופן עדכני המתייחס לנקודת זמן ספציפית. מערכת שאינה כוללת אפשרויות עדכון שוטף, מקשה על החברה לספק מענה לתקלות או לחזות קושי עתידי. חברות לוגיסטיקה העוסקות דרך קבע בניהול הזמנות, קבלת פניות, שילוח מוצרים וניהול פיננסי, מדווחות על הפיכתן ליעילות בעשרות אחוזים בעקבות השימוש ב- ZOHO CRM.
זאת מאחר שמערכת ה- ZOHO CRM היא מערכת הפועלת באופן המתעדכן בצורה שוטפת ומאפשרת לכל גורם המחובר אליה להבחין בכל פעולה, תיעוד או שינוי שבוצע על ידי בעל גישה אחר בחברה, דבר המונע תקלות הנובעות מהיעדר סינכרוניזציה בזמן אמת והופך את ניהול העסק ליעיל במיוחד.
ניהול קשרי לקוחות בסטנדרט גבוה
האופן שבו חברה מנהלת את קשרי הלקוחות שלה, הוא בעל השפעה עצומה על סיכוייה להצליח. כל טעות קטנה עשויה להיענות בחוסר סלחנות מצד הלקוח וחיפוש אחר ספק אחר. ניהול קשרי הלקוחות אינו כולל אך ורק טיפול יעיל בפניות והזמנות, אלא יצירת קשר מתמשך אשר דואג להותיר את החברה בתודעת הלקוח ולקיים מולו ערוץ תקשורת קבוע.
במערכת ה- ZOHO CRM, באפשרות הלקוח לקבל דיוור קבוע אודות פעילות החברה. המערכת מכילה אמצעים המאפשרים שליחה של מסרים למספר רב של לקוחות, וזאת בלחיצת כפתור. מאגר הלקוחות אליו ממוען דיוור זה ניתן לשינוי ועדכון בצורה קלה ומהירה. המערכת מאפשרת שליחת ניוזלטרים חודשיים ללקוחות החברה באופן שיותיר אותה בתודעת הלקוח לתקופה ממושכת.
תיעוד פעולות בצורה פשוטה
זיכרון ארגוני הוא הבסיס לניהול אפקטיבי וצומח. תיעוד פעולות בארגון אינו יכול להתבסס על תרשומות ידניות, תכתובות מיילים או גרוע מכך, להתבסס על תיעוד פרטי של עובד מבלי שתהיה לכך גישה מצד עובדים אחרים.
באמצעות מערכת ה- ZOHO CRM, ניתן לבסס בקרב עובדי החברה תרבות ארגונית הכוללת תיעוד רציף של פעולות, תרשומות ותכתובות וזאת מבלי שפעולות אלה יצריכו קושי מיוחד. זאת בשל הממשק הפשוט והנוח של המערכת.
פגישות ווידאו מתוך המערכת ללא צד ג'
בעת האחרונה, הפכה הפלטפורמה של שיחת ווידאו בין עובדים או בין נציגי החברה ללקוחותיה, לכלי שימושי ויעיל אשר חוסך זמן רב שבעבר היה מנוצל לצורך קיום פגישה פנים אל פנים. על מנת לעשות זאת, יש צורך כיום בשימוש בממשק חיצוני של חברה המספקת שירותי שיחות ווידאו, כאשר עלות השימוש בשיות משתנה בהתאם למספר המשתתפים ומשל שיחת הווידאו.
באמצעות מערכת ה- CRM של ZOHO, ניתן לקיים פגישות ווידאו באופן שאינו נופל באיכותו ומאפייניו מהמתחרים המוכרים המספקים שירות מסוג זה. מדובר ברכיב משמעותי אשר מוטמע בתוך המערכת ומאפשר לצד הנוחות בהפעלתו, גם חיסכון כספי בשל העובדה שהוא מייתר את הצורך בתשלום לפלטפורמה חיצונית.
צ'אט פנים ארגוני
עבודה בחברה גדולה צריכה לכלול פתרונות דיוור מתקדמות ומערכת דואר אלקטרוני המקושרת למערכת ה- CRM של החברה. לצד זאת, חשוב כי המערכת תכלול אפשרות לקיום צ'אט נוח לתפעול, לצורך התקשרות פשוטה יותר בין עובדי החברה, במידה שיש צורך בשיח ממוקד וקצר. מערכת ה- ZOHO CRMמכילה רכיב של צ'אט ארגוני.
מערכת סקרים מקוונים
כחלק מהתפיסה בדבר ייעול השירות וטיוב הקשר בין החברה ללקוחותיה, קיים רכיב במערכת ה- ZOHO CRM המאפשר לשלוח סקרים באופן מקוון ללקוחות החברה על מנת לקבל משוב מלא אודות איכות השירות שסופקה להם. כך, נוצר קשר עמוק יותר עם לקוחות החברה והדבר מאפשר לחברה להשתפר בהתאם להערות הלקוח.
ניהול חברה עם ZOHO – המפתח ליעילות ארגונית
מערכת ה- ZOHO CRM מוכוונת כל כולה למתן פתרונות ניהול שיאפשרו לכל חברה את הכלים להתנהל בצורה היעילה ביותר. המערכת מבוססת על ניתוח מעמיק של כלל צרכי הניהול בחייה של חברה, קטנה כגדולה, ומתן פתרון שהוא גם נוח לתפעול וגם אמין.